• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Pierwszy raz! Jak go przeżyliście?

Mężczyzna

Adam anonim

Cichy Podglądacz
no wiec mam chwilke moge sie rozpisac :) cieszycie sie prawda? wiedziałam ;)

no wiec zrobiłam to chyba jakis rok temu z chłopakiem z ktorym byłam cos koło roku .. nie był zbyt przyjemny no ale w koncu to 1 raz kolejny byly lepsze ;) nie zaluje ze to zrobilam w wieku niecalych 18 lat ani ze akurat z tym chlopakiem...
jesli mialabym cofnac czas to pewnie postapilabym podobnie moze wypilabym 1 piwo mniej hehe ;) niom to chyba na tyle nie? ;)
Zanim byl ten pierwszy raz, to bylo kilka latek treningow (wszystko robilismy procz doslownego stosunku). I pewnie wtedy stracilam dziewictwo, choc nie jestem pewna bo nic takiegonie czulam. Po 3 latach przyszedl pierwszy raz (nagroda nobla dla NIEGO za wytrwalosc ). O dziwo nie bylo tak strasznie jak sie obawialam :) PS. Oboje bylismy trzezwi i swiadomi tego co robimy .

Wiem że może jest to zbyt intymny temat, ale w końcu to jest tego typu forum, o miłości i o intymnych sprawach, o których czasem trudno z kimś porozmawiać.

Mam mianowicie taką kwestię dotyczącą pierwszego razu. Jak go przeżyliście, czy jesteście z tego zadowoleni? Kiedy to było i czy nie żałujecie tego z kim to zrobiliście i akurat w tym wieku? Jeśli można by było cofnąć czas, to postąpilibyście inaczej?

Jeśi macie ochotę na podzielenie się z nami tutaj wrażeniami tego przeżycia to proszę, jeśli natomiast nie, to rozumię ...
A jak ktoś zrobił mi to pierwszy raz ręką jak miałem 14/15 lat to też się liczy?
 
Mężczyzna

TobiaszDW

Cichy Podglądacz
Cześć, mój pierwszy raz. Było to na wakacjach, nad jeziorem miałem około 17 lat ja byłem pijany ona była pijana. było całkiem przyjemnie i namiętnie, rano o tym rozmawialiśmy i to powtórzyliśmy. Nie żałuje tego ona raczej też nie :) do dzisiaj utrzymujemy kontakt, tylko i wyłącznie na stopie koleżeństwa. w sumie to nic specjalnego :unsure: Ale nigdy nie zapomnę pierwszego razu z moją przyszłą żoną, pisze o tym bo to był jej pierwszy raz. poza widokami rozdziewiczenia, było tak wspaniale że z wrażenia całą noc nie spałem :censored:
 
Mężczyzna

retnu

Dominujący
Jako katastrofę!
Na podwórku bylem królem "trzepaczy pospolitych" ale w kontakcie z dziewczyna dałem 44 dupy.
Moim zdaniem bylem w niej, ale ona stwierdziła, ze nie czuła mnie w sobie. I nie miala pojecia dlaczego sperma znalazla sie na udach a nie w niej.
 
Mężczyzna

jacek1987

Nowicjusz
Bo seks klasyczny to ogolnie dla was nic specjalnego, dlatego macie i wolicie ręke.
Seks klasyczny jest super, ale to inne doznanie niż masturbacja. Nie zrezygnowałbym ani z jednego ani drugiego.

Stosunek i bliskość to bardziej całościowe odczucia. Onanizm daje natomiast bardziej skoncentrowane w penisie doznania i silniejsze orgazmy.
 
Mężczyzna

retnu

Dominujący
Seks klasyczny jest super, ale to inne doznanie niż masturbacja. Nie zrezygnowałbym ani z jednego ani drugiego.

Stosunek i bliskość to bardziej całościowe odczucia. Onanizm daje natomiast bardziej skoncentrowane w penisie doznania i silniejsze orgazmy.
Jednak w realu liczy się tylko i wyłącznie owe "całościowe doznanie"
A w nim, albo sprawdzisz się jako facet, czyli 17 minut Rawela, albo zastąpią Cie mistrzowie seksu, muzulmanie.
Tutaj nie ma zmiłuj się.
 
Mężczyzna

jacek1987

Nowicjusz
NIgdy nie powiedziałem, że seks jest mało ważny albo gorszy albo, że nie należy doskonalić swojej techniki, by zadowolić ukochaną osobę. To się przecież rozumie samo przez się.
 
Mężczyzna

Łukasz98

Cichy Podglądacz
A więc wypadałoby abym i ja się dołączył ;)
Było to na hotelu w Katowicach. miałem 19lat i z partnerką którą byłem na tamten moment 1 miesiąc, wieczorem kino i razem na pokój :p było długo i przyjemnie. rano powtórka no i przecież niezapomniana noc bo także nieprzespana. dużo seksu, rozmowy zanim się spostrzegłem to doba hotelowa się kończyła. ani ja ani ona nie żałowaliśmy i masa przy tym zdjęć ;) rewelacyjne wspomnienie przeżyte tak jak chcieliśmy.
 

Podobne tematy

Prywatne rozmowy
Pomoc Użytkownicy
    Nie dołączyłeś do żadnego pokoju.
    Do góry