• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Seks oralny meskim okiem

Anilka

Cichy Podglądacz
Witam. Jestem tu nowa. Nie wiem czy to odpowiednie miejsce na zadawanie takich pytan ale sprobuje.
Kieruje te pytania do Panow:
Czy jest szansa zebyscie woleli seks waginalny albo chociaz lubieli w tym samym stopniu co oralny?
Wystarczylby wam oral?
Czy usta pobudzaja czlonek delikatniej, przyjemniej niz srodek pochwy?
Miesliscie do czynienia z kobietami o mocnych miesniach PC:? Mozecie cos o tym napisac?
Wiem, uznacie mnie za trolla ale ja jestem po prpstu zalamana. Szukam chyba jeszcze nadziei dla seksu waginalnego :( prosze o szczerosc i bez hejtow, juz i tak jestem dobita.
 

totylkoja

Cichy Podglądacz
Cześć, ja nie wiem może jestem staroswiecki, ale Seks waginalny to podstawa ja go lubię i jak fantazjuje to właśnie o nim
 

Anilka

Cichy Podglądacz
Cześć, ja nie wiem może jestem staroswiecki, ale Seks waginalny to podstawa ja go lubię i jak fantazjuje to właśnie o nim
- ja mam tak samo

Według mnie usta nigdy cipki nie zastąpią całkowicie
- mozesz rozwinac?


Mozecie sprobowac odpowiedziec na to pytanie "Czy usta pobudzaja czlonek delikatniej, przyjemniej niz srodek pochwy? "
Dziekuje za mile odpowiedzi.
 

Halred

Biegły Uwodziciel
"Czy usta pobudzaja czlonek delikatniej, przyjemniej niz srodek pochwy? "
Delikatniej nie równa się przyjemniej. Może jestem już spaczony pornogradfią ale taki delikatny powolny lodzik mnie nie kreci, musi być ostro tak jak w cipkę.
Czy jest szansa zebyscie woleli seks waginalny albo chociaz lubieli w tym samym stopniu co oralny?
Tak jest, wole normalny, chociaż to może dlatego że nie spotkałem jeszcze kobiety która potrafi "zrobic śmigło z kutasa" :D
 

Anilka

Cichy Podglądacz
Delikatniej nie równa się przyjemniej. Może jestem już spaczony pornogradfią ale taki delikatny powolny lodzik mnie nie kreci, musi być ostro tak jak w cipkę. - rozumiem, tzn chyba :) no a wlasnie takie facefuck Twoim zdaniem jest przyjemniejszy niz waginalny? Chodzi mi tylko o kwestie fizyczne. Hmm w takim razie jak wnetrze pochwy pobudza penisa, wydawalo mi sie, ze swoja miekkoscia pochwa pobudza rownie fajnie jak usta. Mam nadzieje ze zrozumiesz o co mi chodzilo :)

Tak jest, wole normalny, chociaż to może dlatego że nie spotkałem jeszcze kobiety która potrafi "zrobic śmigło z kutasa" :D
- a to smiglo z kutasa tzn ? Hehe
 

Tommy

Nowicjusz
Ja nie będę oryginalny i też powiem, że vaginal > oral. Nie, żebym odmówił lodzika, ale jakbym miał wybierać, to wybrałbym najpierw konwencjonalną metodę.
 

Halred

Biegły Uwodziciel
- a to smiglo z kutasa tzn ? Hehe

Jak ciągnie z pasją, łapczywie, szybko i mocno, jakby nie jadła od tygodnia a ta kiełbasa była jej jedynym dostępnym pożywieniem i za nic nie dałaby się od niego oderwać-tak ja to widzę :D

- rozumiem, tzn chyba no a wlasnie takie facefuck Twoim zdaniem jest przyjemniejszy niz waginalny? Chodzi mi tylko o kwestie fizyczne.
Fizycznie- niestety nie mam pojęcia, bo jak już pisałem, nie spotkałem takiej która potrafi bardzo dobrze zrobić loda, nie wspominając o facefuck albo głębokim gardle :) Ale psychicznie, to bardzo kreci mnie właśnie temat głębokiego gardła, to jedna z moich top kategorii jeśli chodzi o porno :)
Hmm w takim razie jak wnetrze pochwy pobudza penisa, wydawalo mi sie, ze swoja miekkoscia pochwa pobudza rownie fajnie jak usta. Mam nadzieje ze zrozumiesz o co mi chodzilo
Po pierwsze-ciasno, ustami tego możesz nie zapewnić(chociaż nie mówię że nie da rady, kwestia treningu), poza tym usta będą cisne tylko na wejściu, dalej już nie, no chyba że przełyk, ale rzadko która lubi takie zabawy :)



Tak wogóle o co chodzi? Twój facet woli loda, a Ty potrzebujesz normalnego seksu i stąd frustracja? Jeśli tak to najwyraźniej jest po prostu zbyt leniwy i wystarcza mu oral albo ma taki fetysz. Ale mimo to powinien "się poświęcić" chociaż raz na jakiś czas dla partnerki.
 

kingusia

Nowicjusz
ja facetom nie odmawiam niczego, ale dużo z nich mówi, że anal jest dużo bardziej podniecający niż vaginal i oral
 
H

haq

Guest
Mistrzem wagin to ja nie jestem, ale wypowiem się z zasłyszanych faktów.

1. Faceci hetero, w większości, chcą seksu waginalnego (anal/oral to tylko urozmaicenia).
2. Ciągle słyszysz o oralu, bo kobiety/media/cokolwiek kreują rzeczywistość w której seks oralny jest mniej dostępny (rzekomo to uwłacza kobietom)
3. Od oralu, nawet jak facet się mocno postara, to w ciąże nie zajdziesz
4. Oral to nie zdrada

Jak mówię, takie teksty słyszę od swoich kolegów, większość jest bardzo przesadzona, ale powtarzam co słyszałem.
 

doggystyle

Cichy Podglądacz
wszystko zależy od "umiejętności" kobiety, jeżeli lubi robić to ustami to mężczyzna może oszaleć:) Uważam że nic nie zastąpi jednak uczucia gorącej i mokrej kobiecej szparki:) co do mięśni kegla to jest odjazd..... raz myślałem że stracę członka;-)
 

Anilka

Cichy Podglądacz
QUOTE=Halred;114552]




Po pierwsze-ciasno, ustami tego możesz nie zapewnić(chociaż nie mówię że nie da rady, kwestia treningu), poza tym usta będą cisne tylko na wejściu, dalej już nie, no chyba że przełyk, ale rzadko która lubi takie zabawy :)- napisales ze to kewstia treningu, myslisz ze jest to mozeliwe? Bo z punktu fizycznego chyba nie :)



Tak wogóle o co chodzi? Twój facet woli loda, a Ty potrzebujesz normalnego seksu i stąd frustracja? Jeśli tak to najwyraźniej jest po prostu zbyt leniwy i wystarcza mu oral albo ma taki fetysz. Ale mimo to powinien "się poświęcić" chociaż raz na jakiś czas dla partnerki.[/QUOTE]. - tzn byl taki okres ze zapomnial o mnie. Prosil sie tak o to, ze az go poznac nie moglam. Tylko na tym mu zalezalo. Poczytalam troche i wirm ze wiekszosc podnieca bardziej oral niz normalny seks. Mnie to boli.

Ostatnie komemtarze ktore dostalam to " Ja nie wiem mam jeszcze male doświadczenie by tak obiektywnie napisać, ale faktycznie usta są zdecydowanie delikatniejsze. Jakbym miał wybrać między ustami a pochwą to bym nie wybrał bo i tu i tu są super doznania mimo że to różne uczucia. Więc nie uważam że coś jest lepsze a coś gorsze, to są inne uczucia ale równie przyjemne" - co mnie nie pociesza :(
"Usta pobudzaja subtelniej, delikatniej. Seks waginalny jest bardziej zwierzecy" - Masakra... Dlatego was pytam. Chyba nie ma sie co wiecej oszukiwac, jezyk mi nie urosnie... usta sa bardzo delikatne.

Doggystyle - no wlasnie. "Mezczyzna moze oszalec". I chyba moge sie schowac z moja pipka... a mozesz napisac cos wiecej o tym doswiadczeniu z mocnymi kegla?

Cos mi cytat nie wyszedl, mam nadzieje ze sie polapiecie :)
 

Anilka

Cichy Podglądacz
To juz gejowskie... rozumiem eksperymenty ale to mezczyzna ma byc na kobiecie - nie na odwrot. Przynajmniej powinien
 

Angel69

Nowicjusz
Jak dla mnie oral zdecydowanie lepszy od zwykłego sexu :) zresztą to chyba jasne, zwykły sex to zabawa w dwie strony a przy lodziku partnerka zajmuje sie tylko penisem a ty tylko oddajesz sie przyjemności ;) i możliwości dużo więcej, ssanie, ciągnięcie, pieszczenie językiem, głębokie gardło o zabawach z lodem w zimno ciepło nie wspomne :p lodziki górą! :D
 

Anilka

Cichy Podglądacz
No to jak chciales mnie dobic, to dziekuje. Udalo ci sie. Mozesz sie teraz tym nacieszyc. Tylko czym sie roznice od homo? " To chyba jasne"- musisz byc strasznym egosta w lozku i w zyciu. Chyba wspolczuje partnerce
 

Angel69

Nowicjusz
Anilka zakładasz temat i oczekujesz, że każdy odpowie jak ty sobie tego życzysz a inne odpowiedzi hejtujesz... więc sama jesteś w tej chwili egoistyczna
Zresztą samo stwierdzenie że jestem egoistą bo wole sex oralny od zwykłego jest mega śmieszne :D
Ps nie zapominaj że sex oralny też działa w drugą strone i partner może zadowolić też ciebie
 

Podobne tematy

Prywatne rozmowy
Pomoc Użytkownicy
    Nie dołączyłeś do żadnego pokoju.
    Do góry