• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Przedwczesny wytrysk

Dorman

Nowicjusz
Od jakiegoś czasu mam przedwczesny wytrysk.Co możecie polecić na takie problemy? Dodam,że nie za bardzo chcę brać tabletki ;/ Tak wiec proszę mi tutaj ich nie polecać.
 
Mężczyzna

leigh

Cichy Podglądacz
Jeżeli jest to od jakiegoś czasu, to może jest też jakiś konkretny powód takiej sytuacji. Moim zdaniem warto wyeliminować przyczynę. Oczywiście nie jestem lekarzem i moja porada to bardziej takie luźne przemyślenia.
 
Mężczyzna

Pietrzakb

Cichy Podglądacz
Nikt Ci tutaj nie będzie od razu wjężdżał z tabletkami. Zresztą jest inny taki temat. Co jest najlepsze:
masturbacja bo drugi raz zawsze jest o wiele dłuższy tak wiec zwal konia wcześniej pod prysznicem
prezerwatywa albo taka z prążkami albo taka ze specjalnym środkiem, który opóźnia wytrysk
albo chusteczki orgasm control wipes
 

Dorman

Nowicjusz
Zapomniałem napisać,że prezerwatywa odpada. Trochę pomaga ale nie na długo i z dziewczyną wolimy jednak bez bo ona bierze tabletki. Jednak jak wkładam jej to od razu mam wytrysk Tak się stresuję. Potem nie chce stanąć przez pól godziny i znowu jest tak samo. Te chusteczki to co?
 

corleone

Cichy Podglądacz
Zapomniałem napisać,że prezerwatywa odpada. Trochę pomaga ale nie na długo i z dziewczyną wolimy jednak bez bo ona bierze tabletki. Jednak jak wkładam jej to od razu mam wytrysk Tak się stresuję. Potem nie chce stanąć przez pól godziny i znowu jest tak samo. Te chusteczki to co?
Bravera control podobno daje rade
 
Mężczyzna

Pietrzakb

Cichy Podglądacz