• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Lubię jak ona patrzy

Mężczyzna

Całkiem Fajny

Cichy Podglądacz
Moją największą fantazją jest, gdy nieznajoma dziewczyna patrzy jak się pieszczę. Zdarzyło mi się zaczepić dziewczyny na ulicy i mówiłem im o mojej fantazji. Część z nich na to przystała. To było świetne przeżycie. Ostatnio też zacząłem to robić przez kamerkę lub komunikator. Czy ktoś też tak ma? U mnie trafiało się tak 10% chętnych dziewczyn na spełnienie mojej fantazji. Ciekawe czy tutaj ten procent byłby wyższy? Chciałbym zrobić test i porównać z rzeczywistością. Zatem jeżeli są tutaj dziewczyny, które lubią patrzeć i ponownie będę mógł spełnić swoje/nasze fantazje to proszę piszcie. Spotkamy się na żywo, na snapie czy instagramie. Wyniki podam za jakiś czas. Buźki... :)
 
Mężczyzna

Całkiem Fajny

Cichy Podglądacz
Mysle ze wiekszosc ludzi rejestrujacych sie na forum o tematyce erotycznej szuka m.in. tego typu zabawy, wiec twoja fantazja jest raczej niekoniecznie wyszukana i odbiegajaca od normy ;) Niemniej powodzenia!
Wiem, że ta nie jest jakoś wyjątkowa, ale mnie to kręci. Jak wiadomo nie tylko mnie. A tutaj jest sporo takich zwariowanych ludzi, co nie nudzą się i nie narzekają. Może znajdzie się i tutaj jakaś fajna dziewoja. Może powinienem popytać? 😀🤔
 

Podobne tematy

Prywatne rozmowy
Pomoc Użytkownicy
    Nie dołączyłeś do żadnego pokoju.
    Do góry