• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Pierwszy raz z prostytutką

Status
Zamknięty.

lz6

Cichy Podglądacz
Panowie, jestem w wieku około 21 lat i nie mam jeszcze doświadczenia

To mnie trochę trapi. Chciałbym już być po tej drugiej stronie :D.

Wiem, że lepiej z kimś kogo się kocha spędzić ten 1 raz, ale myślę, że nie ma czasu czekać :p

Co myślicie, aby 1 raz sprobować z prostytutką ?

Plusy i minusy ?

Jak Wy byściwe postąpili>

Czekam na wasze zdanie

ab
 

Snaker

Seks Praktykant
Re: Pierwszy raz z prostytutką !! Tak czy Nie ???

lz6 napisał:
Chciałbym już być po tej drugiej stronie :D.

Wiem, że lepiej z kimś kogo się kocha spędzić ten 1 raz, ale myślę, że nie ma czasu czekać :p

Iz6... hmm to Tobie się aż tak bardzo śpieszy.. czy nie lepiej jednak zaczekać na tą Jedyną. Jak ją w końcu znajdziesz (a wierzę że tak się stanie) i Ona zapyta Cię o to czy miałeś już swój pierwszy raz to będziesz miał 2 wyjścia:

1. Powiesz jej że tak nie mogłeś się doczekać seksu i że zrobiłeś to z prostytutką.. pierwszą lepszą panią przydrożną (bez urazy):cry:

2. Skłamiesz i powiesz, że nigdy tego nie robiłeś....:oops:

Moim zdaniem pierwszy raz powinien być z Tą którą naprawdę będziesz kochał. Bo co jeśli Ci się nie uda za pierwszym razem :wink: (stres, przejęcie, etc.) i pani prostytutka Cię po prostu wyśmieje... prawiczka jej przyszło rozdziewiczać... hmm będziesz miał uraz :?

Zapomniałem podsumowania: Prostytutką mówimy zdecydowane NIE! :wink: :lol:
 

Mere

Seks Praktykant
Dawniej ojcowie zabierali swoich synów do prostytutek i młode mężatki miały doświadczonych partnerów....dziś sytuacja troszkę wygląda inaczej, a o ile ciekawiej jest odkrywać ten świat z osoba, którą się darzy głębokim uczuciem. Tak więc odradzam Iz6 :wink:
 

Jacek

Nowicjusz
będziesz miał 2 wyjścia: