Masz problem ze swoim libido, czy libido partnera?Kupiłam love drops krople czy to dobre krople co polecacie na większe libido i podniecenie
Ale to jak u Ciebie jest problem z libido, to może jakieś inne czynniki wpływają na to, ja bym po środki jakieś sięgał już w ostatecznościU siebie libido
A wszystko poza tym masz w życiu tak poukładane aby to libido mogło sobie szaleć? Od spokoju ducha, przez kontakty z partnerem po zdrową dietę pełną minerałów?U siebie libido
Może spróbuj z innym partnerem, jeśli Cię rozpali to będziesz mi
Może spróbuj z innym partnerem, jeśli Cię rozpali to będziesz miała odpowiedź, że to w relacjach z mężem coś jest nie tak
ała odpowiedź, że to w relacjach z mężem coś jest nie tak
Nie jestem lekarzem, ale wpierw może warto zasięgnąć opini lekarza? By zlecił jakieś badania? Mówię od razu nie wiem, tak mi przeszło z tym przez myśl w pierwszej kolejności.Kiedyś myślałam o tym ale nie jestem w stanie zdradzić meza
Według mnie, zdrada to ostatnia deska ratunku ,Nie jestem lekarzem, ale wpierw może warto zasięgnąć opini lekarza? By zlecił jakieś badania? Mówię od razu nie wiem, tak mi przeszło z tym przez myśl w pierwszej kolejności.
Co do zdrady. Tu może coś być. Tzn ja nie mówię abyś zdradzała męża od razu. Ale może warto rozważyć w łóżku urozmaicenie?
Zabawki, stroje, dodatkową kobietą bądź mężczyzna lub i nawet para?
To może pomóc rozbudzić, poszerzyć horyzonty.
Może też być spowodowane to wszystko codziennością, stresem, nerwami czy praca bądź obowiązkami domowymi. To kwestia dłuższej dyskusji. Na już się nie da stwierdzić co jest nie tak, czy podpowiedzieć gdzie szukać wyjścia.
Nie zaszkodzi przemyśleć na spokojnie, przedyskutować z sobą, zbadać się może itd...
Być może. Ale miałem na myśli aby autorka posta wraz z mezem.zaprosili kogoś do siebie jeśli już. Nie chodziło mi po głowie aby sama poszła na bok.Według mnie, zdrada to ostatnia deska ratunku ,
Rozpoczęty przez | Tytuł | Forum | Odp | Data |
---|---|---|---|---|