W tej branży problemem nie są nawet budżety, ale zmienność wyników wyszukiwania. Google raz potrafi wyświetlać sklepy erotyczne żeby za kilka miesięcy dla tych samych fraz wyświetlać serwisy informacyjne, żeby za kilka miesięcy zacząć wyświetlać sklepy wielobranżowe, gdzie ero jest tylko jedną z kategorii. W skrajnych przypadkach dla wspomnianej tutaj frazy wibratory Google potrafi cyklicznie wyświetlać wyniki dotyczące wibratorów do betonu. Tak to się mniej więcej kręci w tej branży. Generalnie warto działać w SEO, ale potrzeba cierpliwości i trochę budżetu. Raczej zakładałbym budżet 5-10k na ogół działań (praca specjalisty, treści i linki).
Promowanie strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google wymaga poznania kilku podstawowych zasad pozycjonowania. Mowa nie tylko o wyborze słów
radio5.com.pl
Duże znaczenie ma też prowadzenie odpowiednich treści przy pozycjonowaniu strony internetowej.