• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Prezent dla cioci: jaką torebkę wybrać?

Mężczyzna

sajjanin86

Instruktor seksu
Chciałbym zapytać się kobiet nt. torebek typu Gucci, Louis Vuitton czy Marc Jacobs.
Nie znam się na tym kompletnie i nie odróżniam tym oryginalnych od podróbek (dla mnie wyglądają identycznie).
Tutaj chciałbym wiedzieć, jaka torebka pasuje dla kobiety 70-letniej, która hmm ubiera się dość modnie, nie jak staruszka :)
 

Latika

Biegły Uwodziciel
Ale fajny temat ^^ Chociaż tytuł nie zachęca, powinno być, że o torebkach.. ;)
Trudno będzie doradzić... Każda firma ma w swoich kolekcjach torebki dla klientek w każdym wieku i stylu. Myślę, że najlepiej zrobisz jak wybierzesz ulubioną markę cioci. Idealnie by było gdybyś np zdobył (wykradł;) ) jej najnowsze skórzane rękawiczki, poszedł do sklepu i dobrał właściwą torebkę.
 

Latika

Biegły Uwodziciel
Ja lubię, gdy pasuje;] Zwróciłeś uwagę do czego zazwyczaj pasuje torebka cioci? Może do butów, może lubi nosić odpowiedni szal do konkretnej torebki? Zwróć na to uwagę. Butów nie wykradniesz, ale zawsze możesz zrobić zdjęcie.
 

Latika

Biegły Uwodziciel
Aj... Jesteś zupełnie nieprzygotowany, by kupić kobiecie torebkę!:)
Nie martw się, zdaj się na intuicję. Na pewno sprawisz cioci przyjemność, a jeśli torebka nie będzie zgrywać się z żadnymi butami, rękawiczkami, kapeluszami, czy np szalami, to najwyżej będziesz miał z głowy wybór prezentu na Gwiazdkę i coś jej dokompletujesz do nowej torebki:)
 
Mężczyzna

sajjanin86

Instruktor seksu
Wiesz Latika, fajnie jest wybrać prezent który spodoba się kobiecie. Rzadko robię prezenty, ale pomysł z doborem jest idealny.
 

rozzz

Seks Praktykant