• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Nie wiem co zrobić - seks z m

Status
Zamknięty.

nvt

Cichy Podglądacz
Witam wszystkich piszę tu ponieważ nie wiem co robić dalej może wy mi podpowiecie .
A zatem od początku opiszę wszystko mam problemy z plecami czasami strasznie mnie bolą , zawsze co rok jestem u lekarza raz lub dwa razy do roku mam 34 lata mam żonę i dziecko jestem hetero i nigdy nie myslałem o seksie z M noo może kiedyś ale to przypadkowo obejrzałem film z gejami ale to z ciekawości i było to dla mnie bleee wstrętne . Ale do tematu pleców lekarz już od trzech lat proponował mi synatorium ja nie chciałem tam jechać bo uważałem że sami starsi tam jeżdzą ale w końcu po ostatnim bólu pleców żona moja matka mnie namówiły i sie w końcu zgodziłem .
Wyjazd na dwa tyg do synatorium ale nie napiszę gdzie ..... i pojechałem , pobyt fajny , cwiczenia , kąpiele , masaże itd byłem w pokoju z panem starszym od siebie był coś po 60-tce . Były dziewczyny chyba trzy młode i jeden młody chłopak 36 lat mojego wzrostu , szczupły .
Nie wolno było pić alkoholu ale każdy prawie sobie tak po osiemnastej wychodził , ja też chodziłem zwiedzałem i zawsze po cichu 1 lub 2 browarki wypiłem nawet raz i z dziewczynami sobie popiłem i już było mm blisko ale nic z tego a jedna była warta grzechu . W kąpielach i pod prysznicem a ( prysznice były ogólne dla wszystkich ) nawet sie nie spodziewałem że wpadłem komuś w oko .