• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Szukam sponsorki

KD99

Cichy Podglądacz
Witam Panie
Mam 20 lat, 193 cm wzrostu, 91kg wagi. Jestem miłym, sympatycznym chłopakiem z poczuciem humoru.
Szukam sponsorki, Pani, która wspomoże mnie finansowo w zamian za wspólnie spędzony czas. Nie mam doświadczenia, ale mogę Pani obiecać, że zrobię wszystko co mogę, aby Panią zadowolić. Mam dużo wolnego czasu, więc jestem do Pani dyspozycji kiedy tylko będzie Pani miała ochotę.
Pochodzę z woj. Pomorskiego, ale rozważę także oferty spoza tego województwa. Interesuje mnie dłuższa znajomość. Kwotę sponsoringu ustalimy w prywatnej korespondencji.
Zainteresowane Panie proszę o kontakt.
 
Kobieta

Rikke

Dominujący
Bez doswiadczenia i szukasz sponsorki? To za co ona ma ci płacic? Za praktyki u siebie? To chyba odwrotnie powinno byc :rolleyes: No chyba ze w tym wspolnie spedzonym czasie mieszcza sie tez roboty domowe typu mycie garow, jazda na mopie itp :p
 

KD99

Cichy Podglądacz
Bez doswiadczenia i szukasz sponsorki? To za co ona ma ci płacic? Za praktyki u siebie? To chyba odwrotnie powinno byc :rolleyes: No chyba ze w tym wspolnie spedzonym czasie mieszcza sie tez roboty domowe typu mycie garow, jazda na mopie itp :p
No może źle się wyraziłem. Nie chodzi o to, że nie mam wcale doświadczenia, tylko o to, że nie jest ono zbyt duże, ale trochę w tym temacie liznąłem😉
 
Mężczyzna

sajjanin86

Instruktor seksu
Nie mam doświadczenia [...]
Teraz piszesz, że masz doświadczenie ale nie jest ono zbyt duże... zdecyduj się :)
To nie jest odpowiednie forum, na którym znajdziesz sponsorkę. Mogę kilka, a nawet kilkanaście powodów podać.
Pomyśl jakby to było, gdybyś ty był kobietą. Czy dałbyś kasę facetowi za seks, skoro 99% facetów jest chętnych zrobić to a free.
 
Mężczyzna

sajjanin86

Instruktor seksu