• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Striptease w miejskim parku .

Kobieta

Tynka

Podrywacz
Dzień dobry ! Mam na imię Martyna ale wszyscy mówią do mnie Tynka. Pojęcia nie mam o pisaniu opowiadań. Wybrałam tę formę, bo mam ochotę na dłuższą wypowiedź. Jestem tu nowa i proszę o wyrozumiałość. Pozwólcie, że napiszę kilka słów o sobie. Jestem studentką, pracuję, mam 21 lat. Mam figurę typu "F" czyli jestem filigranową dziewczyną . Jestem niska, szczupła i wyglądam na kilka lat mniej aniżeli mam w rzeczywistości. Czasem prowadzi to do zabawnych sytuacji.
Do niedawna byłam strasznie wstydliwa. W sumie to nie wiem, czy to ja taka byłam czy "wdrukowała" mi takie myślenie moja mama. Kiedy miałam 10 lat, to zdarzyło się, że na klatce schodowej pokazałam cipkę chłopakowi z sąsiedztwa. Miałam pecha i mama mnie na tym przyłapała. Nie dość że dostałam w skórę, to jeszcze przez kilka dni nazywała mnie nierządnicą, choć ja nie bardzo wiedziałam , co to jest. Dla mamy wszystko było grzechem. Od pewnego czasu zmieniłam się i pokazywanie się nago jest dla mnie przyjemnością . Stałam się taką zakonspirowaną ekshibicjonistką. Oczywiście nie ganiam po parku za wystraszonymi facetami i nie rozchylam płaszcza , aby zobaczyli mnie nago. No ale jak jakiś przypadkowo na mnie zerknie, to jest to miłe.
Od dłuższego czasu miałam taką fantazję erotyczną, że kilku mężczyzn ogląda mnie nago. Tylko tyle. Żadnego seksu. Wyobrażałam sobie co najwyżej, że pozwalam im , aby dotykali moje piersi i miejsce intymne.