• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Kolega, policjant, dupek

Mężczyzna

Mariano-1985

Podrywacz
To moje pierwsze wypociny. Proszę o szczere recenzje.


Witajcie. Mam na imię Ewelina. Opowiem Wam o mojej przygodzie, z której może nie jestem do końca dumna... ale na pewno jestem dzięki niej bardzo zadowolona i nie zmieniłabym absolutnie nic wiedząc jak to wszystko się potoczy.
Mam 21 lat, mieszkam i studiuję w Warszawie, ale pochodzę spod Łodzi. Mieszkam z moim chłopakiem, w sumie od niedawna narzeczonym, z którym jestem już 3 lata. Może nie jest ideałem ale mimo wszystko go kocham... A przynajmniej tak mi się wydaje. Studiuję ekonomię i pracuję w banku.
Myślę i czuję, że podobam się facetom. Jestem niewysoka, 160 cm wzrostu, drobna, szczupła, ale zgrabna. Uwagę zwraca moja okrągła pupa i biust 70C, który będąc jędrnym i sterczącym, przy mojej drobnej budowie wydaje się znacznie większy niż jest. Mam dziewczęcą urodę, ludzie dają mi 17-18 lat maksymalnie. Moje długie włosy w głębokim miedzianym kolorze (tak, jestem ruda, ale lubię podrasować kolor, lepiej się tak czuję) kontrastują z bladą karnacją. Ta natomiast podkreśla bardzo ciemne oczy, niemalże czarne, tak że trzeba się mocno przyglądać żeby dostrzec żeniće. Lubię swoje ciało i siebie. Dobrze się że sobą czuję. Nie mam problemu z założeniem krótkich spódnic, wyciętych szortów, czy kostiumu kąpielowego ze skąpymi stringami.
Ale do rzeczy!
W zeszłe wakacje, w lipcu, jak co roku zgraną ekipą wynajęliśmy na trzy tygodnie żaglówkę w Giżycku. I to nie byle jaką, a ogromne i luksusowe jak na łódź Tango 30. Przestronne, świetnie pływające, doskonale... Urlop zapowiadał się wyśmienicie.