• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Fantazja, której nie mam zamiaru spełnić :)

Mężczyzna

Fireman

Nowicjusz
Też bym chciał żeby żona przejęła inicjatywę, ale nie jest chętna. Delikatnie zagadywałem o zamianie ról ale nie podchwyciła tematu.
 

Arrrmond

Cichy Podglądacz
Chciałabym zrobić sobie rozbieraną sesję zdjęciową u takiego fotografa amatora erotomana, który pod pretekstem ustawiania mnie do zdjęć porządnie by mnie obmacał.
Druga fantazja wiąże się z masażem kręgosłupa, który zmienia się w masaż piersi.
Trzecia rzecz to chciałabym kiedyś spróbować klamerek na sutki.
Jestem fotografem erotomanem. Zrobić Ci „niezapomnianą” sesję 😜❓
 
Mężczyzna

stroiczek

Erotoman
69 z sojuszniczką z kraju NATO, obdarzoną olbrzymim biustem. Zakończone sikaniem na moje nogi.
 
Ostatnia edycja:
Kobieta

Saanvi

Podrywacz
Spotkanie w realu z moją wirtualna miłością💕
Też takie coś mam, ale u mnie dotyczy to nie miłości tylko takiego... seksualnego zainteresowania ;)

To może zrób to nie w ramach fantazji, ale zwyczajnie kawę z nią wypij, ciasteczko zjedz, na spacer pójdź. Albo odwiedź ją zwyczajnie tak niby przejazdem, że wpadłeś mąki pożyczyć ;)
U mnie akurat wyjątkowo podoba mi się to, że moja sytuacja w tym przypadku nie przeniesie się do życia realnego. Idealnie jest tak jak jest, ale fantazje oczywiście mam.
 
Mężczyzna

col.Greg

Dominujący
Saanvi, Ellena Obie macie znakomite podejście:) To daje mozliwość wyboru, który niczego nie zamyka☺️😉 Oczywiście konieczny jest pewien balans pomiędzy realem a virtualem.
 
Ostatnia edycja:
Mężczyzna

studd27

Cichy Podglądacz
przelecieć sąsiadkę mężatkę-matkę
chyba moja rówieśniczka, być może młodsza, zawsze ze swoją podopieczną ,rzadziej z mężem, bo ten pracuje.