• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Sex z ...... dojrzała kobietą

Mężczyzna

michal2j5

Cichy Podglądacz
Opowiem historie , która wydarzyła mi się kilka dni temu . Mocno mnie rozwaliła psychicznie i wywoła u mnie wiele skrajnych emocji od podniecenia do obrzydzenia i poczucia winy . Jestem osobą zrównowarzoną emocjonalnie oraz stabilną życiowo . Mam fajna żone i ogólnnie jestem szczęsliwy . Ale do rzeczy .. :)Ostatnio weekendami pomogam w wykończeniu domu swojemu szwagrowi . Szwagier mieszka ode mnie 70 km . W miejscowości tej mieszka również moja teściowa , która od wielu lat jest rozwódką i mieszka sama . Po skończonej pracy u szwagra zostaje na noc u teściowej z piątku na sobotę i z soboty na nadziele. Bardzo często toważyszy mi żona . Ale w ostatni weeknd nie pojechała ze mną bo miała spotkanie z koleżankami ze studiów . W sobotę popołudniu urządziiśmy sobie ze szwagrem mały wianek po skończonej pracy .Około 21 wrociłem do domu mojej teściowej mocno podpity . Moja teściowa to osoba , która wydaje się na pierwszy rzut bardzo konserwatywna osobą , trochę chłodną ale akurat do mnie zawsze była pozytywnie nastawiona i czesto ze sobą rozmawiamy .Mam 32 lat a moja teściowa ok. 60 . Jak na swoje lata nawet nieźle się trzyma. Wiele razy namawiałem ją razem z moją zoną , aby się zarejestrowała ma jakimś portalu randkowym . Pracuje jako urzędnik więc ma kontakt z ludzmi i lubi o swój wygląd zadbać . Tego wieczoru jak wróciłem do domuj teściowej poszedłem sie wykąpać po pracy remontowej . Później poszedłem do salonu bo tam zawsze spałem jak nocowałem u niej . Tego wieczoru jeszcze coś oglądała więc pijany dosiadłem do niej i zaczeliśmy oglądać film na platformie Netf..... Niewierna . Zaczeliśmy dyskutować o bohaterce tego filmu i nie wiem czemu ale wyglosiłem sentacje w stylu ... "że wielu mlodszych meższczyzn chciało by przeżyć taka przygode z kobieta taka jak Ty " . Moja teściowa sie mocno zdziwiła pytaniem i obawiałem się ostrej kontry w moim kierunku . Ale odpowiedziała , że młodsi meższczyzni wolą kobiety w swoim wieku . No ja się upierałem dalej przy swoim wczesniejszym stanowisku dopowiadajac , że ja też wiele razy fantazjowalem o seksie ze starszą kobietą ... i wielu facetów mysli o seksie ze straszą od siebie kobietą . Rozmawiając dalej poszedłem jeszcze grubiej , że zdarzyło mi się raz podejrzeć jak sie kąpie jak bylismy kilka lat wczesniej na wakacjach cala rodziną nad morzem . Ona się umiechneła i odpowiedziała , że zauważyła na tych wspolnych wakcach , że na plaży czesto patrzyłem się jej na piersi w kostiumie . No odpowiedź mojej teściowej mnie trochę zaciekwiła i bedać pod wpływem procentów wydawało mi się to bardzo podniecjace . Odpowiedziałem , że w kostiumie super wygląda ale najlepiej bez :) Odpowiedź mojej rozmówczyni wybiła mnie z butów , bo powiedziala , że skoro mam juz doświadczenie w tym podglądaniu to ona idzie wlaśnie wziąść prysznic i jak chce to mogę popatrzeć . Rzuciała te słowa , wstała i poszła do łazienki . Ja siedząc na kanapie w salonie zaczołem się zastanawiać czy to był żart z jej strony czy realne zaproszenie na seans :) . Pamiętam , że serce mi szybko biło i czułem lekki strach wraz z podnieceniem . W końcu wstałem i poszedłem pod drzwi łazienki . Stałem tam jeszcze z minutę bijąc się w myślach co zrobić . W końcu wszedłem do srodka . Kabina prysznicowa ma zamatowione szkło więc oprócz zarysu kobiety nic nie było widać . Nie wiedziałem co powiedzieć to rzuciłem do niej , że zapomniałem umyć zębów i zacołem je myć . Gdy juz skończyłem tą wieczorną toaletę ust :) oprałem się o płytki na ścianie i stałem w odległosci okolo 1,5 metra od kabiny prysznica . W pewnym momencie teściowa się wychyliła z kabiny i powiedziała ,że jak tak stoje to chociaż bym jej rećznik podał :) więc chwyciłem za recznik i chciałem jej podać .Ona otworzyła drzwi i zabrała :) . Ale w pewnym momencie rzuciła do mnie , że przecież pewnie chciałem coś podejrzeć skoro wszedłem do łazienki. Odpowiedziałem twierdząco . Nagle ku mojemu mocnemu zdziwieniu otworzyła drzwi wyszła z kabiny na dywanik lazienkowy i zaczeła się wycierać :) przede mną . Zapytała mnie czy mi się tn widok podoba .Ja odpwiedziałem , że bardzo i że ma bardzo podiecające ciało . Westchneła , że może kiedyś miała ale teraz już nie czuje seksi i zaczela dotykać swoich piersi mówiąc , że już się są takie jędrne jak kiedyś .... Powiem , że moja teściowa ma dosyć duży biust przy mocno kobiecej sylwetcce. Byłem tak podniecony tym widokiem . Zawsze marzyłem o starszej , doświadczonej kobiecie. Moje fascynacje wzieły górę nad rozumem i rzuciłem do teściowej tekst mogę dotknąc i stwiedzić jakie są ...:) Jak chcesz to proszę usłyszałem . Więc zaczołem dotykać jej piersi mówiąc , że są super :);) Byłem tak podniecony jak chyba nigdy wczesniej ( choć w swoim życiu miałem kilka partnerek i wiele eksperymentowałem w łóżku to chyba ta jedyna niespełniona fantazja sexu ze starszą kobietą mnie mocno uskrzydliła) . Poszedłem na całośc i energicznym ruchem pochyliłem się i zaczołem je całować i pieścić ... Tesciowa w momenie moich pieszczot powiedziała ,że nie spodziewała się takiej reakcji z mojej strony i zaczeła mowic ze dawno nikt jej nie dotykał . Pieszcząc jej piersi zaczołem schodzić coraz niżej calujać ja po brzuchu i niżej aż ukleknołem i zaczołem pieścic okolice jej cipki oraz na kocu cipkę . Powiem tak , że raczej preferuje wydepilowane kobiety :) ale w tym momencie byłem tak podniecony faktem obcowania z nią , ze jej lekko zarośnięta cipka zupełnie mi nie przeszkadzała a wręcz przeciwnie smakowała jak żadna wcześniej . Ona gdy ja smakowałem jej muszelkę głaskała mnie po głowie :) Zaproponowałem abyśmy przesli do salonu bo na łóżku bedzie wygodniej . Zgodziła się więc szybko przeszliśmy . W momencie gdy kładała się na łóżko rzuciła do mnie coś w stylu co my robimy i że to niemoralne .... ja na to odpowiedzialem jej , że niemoralne jest nie móć pieścić takiej cudownej kobiety i to wspaniała chwila dla mnie . Rozłożyłem jej nóżki i przyssałem się do jej cipki . Gdy zaczeła stękać poczułem mega podniecenie . W trakcie lizania zaczołem sie rozbierać . Było jej mega dobrze bo tak docieskała moja glowe do swojego krocza :) ze te wiele lat plywania na zawodach sportowych nie poszly na marnę jesli chodzi o tlen i wstrzymywanie oddechu :):) . W końcu zaczeła się rzucać jak ryba na brzegu dochodząc . Po silnym orgazmie z jej strony zwinelą się zmęczona . Poprosiła, abym sie do niej przytulil bo dawno nie czuła bliskosci drugiej osoby :) Leżąc koło niej zaczeła mnie komplementować za warsztat oralny w moim wykonaniu :) . Zaczeła reką dotykać mojego stojącego penisa i powiedziała , że teraz ona musi mi się odwdzięczyć . Zaczeła reką ruszać mojego penisa . Byłem mega podniecony jej dotykiem :) . Ruszając ręką mojego penisa w pewym momencie przysuneła się do mie i drugę reką złapała mnie za glowe i dosneła moją twarz do jej twarzy . Zaczeła mnie całować w ustą . Mimo , że jako fan ery kaset wideo i porno filmów niemieckich z lat 90 , które w okresie mojej młodości okresliły pewne preferencje i odwagę w seksie to ten wydawałoby sie dla mnie zwykły handjob z jej wykonaniu połączony z jej pocałunkami wyrzucił mnie na inna planetę ... i pomimo ze uwazalam ze mam dobrą formę seksualną i ze nie miawałem przedwczesnych wytrysków to w tej wlasnie chwili moja teoria zyciowa i doswiadczenie zawidły . Doszedłem w ogromnej ekstazie będąc całowanym przez nią . Pobrudziłem dosyć przescieradło i kołdrę swoim nasieniem ... bo z tak dużym ciśniem je wyrzuciłem . Całowała mnie i muskała po twarzy jeszcze przez chwikę . Następnie podniosła się i powiedziała , że musi mi chyba pościel zmienić :) i poszła umyć rekę do lazienki . Ja tęz poszedłem do łazienki się opłukać bo miałem troche swojej spermy na ciele . Gdy wyszedłem z łazienki teściowa była już w swoim pokoju i zaczeła się ubierać . Przechodząc obok jej drzwi zobaczyłem jej wypięte pośladki bo zanurkowała na swoim łóżku po koszule nocną. Do zadziałało na mnie jak płachta na byka . Wiec rzuciłem sie w jej kierunku i złapałem ja za pośladki . zaczołem pieścić jej cipkę od tyłu ... nie wytrzymałem długo podniosłem sie i włożyłem swojego twardego penisa z jej cipkę i zaczolem ja posuwać na pieska . Było zajebiście . Krzyczała dosyć głośno i była mega zadowolona i podniecona . Była bardzo wilgotna i miałem mokre całe podbrzusze jej sokami:) Oczywiście byłem tak najarany że pomyśłalem jak szalec to szalec i zapytałem czy mogę wlożyć jej penisa w dupke :) ... niestety odmowila twierdząc , że nigdy tego nie robiła i nie ma na to ochoty . Zaproponowała zmianę pozycji :):) . Wyszedłem z jej cipki zaproponowałem aby usiadła na mnie . :) Ona odpowiedziała , że ma inny pomysł i ze cicialaby poczyć mojego penisa w ustach . Zaczeła mnie piescic . Lodzik w jej wykonaniu był bardzo delikatny i zmyssłowy :) Znowu ogarneło mnie mega podniecnie i powiedziałem jej , że bede dochodził a ona to odpowiedziała, że chce mnie poczuć . Doszedłem w jej ustach :) . Nastepniepomiziała mnie jeszcze po udzie , podziekowała za mily wieczór i zdrobniale mowiąc moje imię powiedziała dobranoc i idz juz do swojego pokoju . Wstałem podziekowałem i wyszedłem . Poszedłem do lazienki znowu sie oplukac. Cisnienie opadlo i pomyslem ze wytrzezwiałem przez ta sytuacje . Gdy wyszedłem do lazienki drzi do tesciowej byly zamkniete. poszedlem do pokoju w ktorym mialem spac . Byłem troche zaklopotany i zaczele sie piewsze wyrzuty sumienia .. i mysli kurde zabawiałem sie z matka mojej zony .... rozmyslajac nawet nie wiem kiedy z tego zmeczenia praca remontowa i podwojnym spuszczeniem usnołem bylo chyba kolo 23 . Obudziłem sie o 5 rano z mega wyrzutami sumienia i kacem moralnym . To mega dziwne uczucie . Bo zawsze uważałem , że mam silna psychike i zawsze twierdziłem , że nie zdradze swojej zony . Jesteśmy małzenstwem od 7 lat . Nie wiem czy fakt , że to jej mama a więc osobą raczej mi bliska do ktorej czułem jakieś emocje mialy tu znaczenie i fakt ze zawsze ten seks z dojrzała kobietą mi marzył .. nie wiem do konca ... w kazdym razie wstałem o tej 5 napisałem w kuchni kartkę przepraszam za wszystko .. i ze proszę ja o dyskrecje i ze to juz sie nigdy nie powtórzy ... na koniec wiadoosci napisałe nie wiem czy potrzebnie .. po P.S. ze bardzo kocham .................( imie zony ) . Nie byłem w stanie sie zmierzyć z ta sytacją rano z tesciową i postanowiłem się wymknąc . Minelo kilka dni od tego czasu a ja sie czuje mega źle . Czuje do siebie obrzydzenie . Też martwie sie o to co mysli o tej sytuacji moja tesciowa i jak sobie z tym radzi . Martwie się ale nie mam odwagi z nia o tym porozmawiac . Bo o czym tu rozmawiac ... to mega niemoralne lub wrecz chore .... Jak sobie o tym pomysle to nie moge w to uwierzyć ...
O to moja historia . Jak ktoś dotrwał do końca to proszę o jakiś komentarz co o tym myślicie .
 
Kobieta

Tynka

Podrywacz
Niezłe opowiadanie ale mam mieszane uczucia . Kompletnie jest dla mnie niezrozumiałe, czemu seks ze starszą kobietą "rozwalił" bohatera opowiadania psychicznie" a nawet wywołał u niego skrajne emocje od obrzydzenia po podniecenie. Szczególnie to "obrzydzenie" brzmi paskudnie. Przymusu nie było. Trzeba było nie włazić do łazienki. A ta lawina emotek to ma oznaczać, że to tylko taka opowieść z przymrużeniem oka ?
 
Mężczyzna

Robirex

Cichy Podglądacz
Niezłe opowiadanie ale mam mieszane uczucia . Kompletnie jest dla mnie niezrozumiałe, czemu seks ze starszą kobietą "rozwalił" bohatera opowiadania psychicznie" a nawet wywołał u niego skrajne emocje od obrzydzenia po podniecenie. Szczególnie to "obrzydzenie" brzmi paskudnie. Przymusu nie było. Trzeba było nie włazić do łazienki. A ta lawina emotek to ma oznaczać, że to tylko taka opowieść z przymrużeniem oka ?
Dobre opowiadanie. Ma wszystko co kręci faceta na myśl o dojrzałej , soczystej kobiecie. Takie potrafią zdrowo nakręcić . Moja jest 48+ z dużym niewykorzystanym jeszcze potencjałem.
 
Kobieta

Lesbijka

Nowicjusz
Nigdy nie byłam pruderyjna ale jakoś siedzi mi w głowie że właśnie można było sobie zwalić - a skoro zdecydował się wejść do łazienki to wiedział co chce ... Uwielbiałam zawsze starsze kobiety ale ! zawsze byłam absolutnie oddaną i pełną zachwytu dla piękna i emocji ... Za opowiadanie dam - 4. ;)
 
Podobne tematy
Rozpoczęty przez Tytuł Forum Odp Data
X Sex instagram Ogłoszenia 0
W Sex z zona kiedy macie dzieci Seks 2
R Poprostu sex Ogłoszenia 4
H Sex przygoda. Ogłoszenia 0
T Sex z ciężarna Fetysze i perwersje 5

Podobne tematy

Prywatne rozmowy
Pomoc Użytkownicy
    Nie dołączyłeś do żadnego pokoju.
    Do góry