• Witaj na forum erotycznym SexForum.pl

    Forum przeznaczone jest wyłącznie dla dorosłych. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać treści erotycznych koniecznie opuść tą stronę.

Sandra Upojny weekend EDIT

Mężczyzna

Ajena Tasmorden

Cichy Podglądacz
Witam serdecznie. To moje pierwsze fikcyjne opowiadanie. Jest troche długie ale mam nadzieję że polubicie jego bohaterkę. Zapraszam serdecznie do komentarzy. Miłej lektury.

Sandra Upojny weekend

Witam. Mam na imię Sandra. Jestem 23 letnia pielęgniarką z Gdańska. Moją pasją a nawet nałogiem od kilku lat jest sex na każdy możliwy sposób. Moje doświadczenie jest ogromne, ubóstwiam penetracje w wszystkie moje dziurki, seks w domu w pracy czy w miejscach publicznych nie stanowi dla mnie problemu. Od 16 roku życia gdy straciłam dziewictwo stosuje antykoncepcje w implantach co powoduje że zawsze i wszędzie jestem gotowa na ostre rżniecie. Nie wiem czy to wpływ hormonów czy brak lęku przed ciążom sprawia że cały czas myślę o pieprzeniu. Kochałam się już i z kobietami i mężczyznami w rożnym wieku ale jednak najbardziej preferuje młodych chłopaków o niespożytych siłach.

Najostrzejszym moim wyczynem była mała orgietka z trzema uczniami z technikum obok mego domu. Po tej akcji byłam zaspokojona na kilka dni ale po ich upływie zaczęłam myśleć o powtórce z kolejna grupą. Ale do kolejnej sesji postanowiłam przygotować się profesjonalnie.