Witamy na Forum Erotyczne Sexforum.pl
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42
Like Tree22Likes

Wątek: Udało mi się! Mój facet masturbował się przy mnie!

  1. #1
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Aug-2017
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    37

    Udało mi się! Mój facet masturbował się przy mnie!

    Udało mi się, w końcu doprowadzić do tego że mój facet masturbował się przy mnie....
    Ponad miesiąc nad tym pracowałam, mówił że nigdy tego nie robi.... bylo ciężko...ale się udało!!!!
    Dzięki za wszystkie rady odnośnie masturbacji facetów
    AdrianX, Mortimer and filemon like this.

  2. #2
    Seks Praktykant
    Dołączył
    Sep-2017
    Płeć
    Para
    Posty
    176
    ooooooo ja zawsze, to robie xD wiec nie wiem czemu nie chciał

  3. #3
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Aug-2017
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    37
    Cytat Zamieszczone przez filemon Zobacz posta
    ooooooo ja zawsze, to robie xD wiec nie wiem czemu nie chciał
    Ma 18 może dlatego.....

  4. #4
    Instruktor seksu
    Dołączył
    Apr-2016
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    3,772
    rzadko kiedy faceci sie na to zgadzają

    Nie mniej widok co najmniej boski

    Kasieńka gratuluje
    Mortimer and Kasienkablonde1 like this.

  5. #5
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Aug-2017
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    37
    Cytat Zamieszczone przez Basia Zobacz posta
    rzadko kiedy faceci sie na to zgadzają

    Nie mniej widok co najmniej boski

    Kasieńka gratuluje
    Widok boski....
    Ale nie wiedziałam że tak brutalnie go będzie szarpał...
    AdrianX likes this.

  6. #6
    Instruktor seksu
    Dołączył
    Apr-2016
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    3,772
    Cytat Zamieszczone przez Kasienkablonde1 Zobacz posta
    Widok boski....
    Ale nie wiedziałam że tak brutalnie go będzie szarpał...
    Co facet to inna technika :P
    ale widać że pozbył się wszelkich hamulców i to jest piękne
    Kasienkablonde1 likes this.

  7. #7
    Erotoman
    Dołączył
    Aug-2014
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    1,504
    Blog Entries
    25
    Cytat Zamieszczone przez Kasienkablonde1 Zobacz posta
    Ale nie wiedziałam że tak brutalnie go będzie szarpał...
    Ma w tym przecież wprawę

  8. #8
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Aug-2017
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    37
    Cytat Zamieszczone przez Basia Zobacz posta
    Co facet to inna technika :P
    ale widać że pozbył się wszelkich hamulców i to jest piękne
    Hmmm...nie wiem czy uda mi się aby to przełamanie było na dłużej.....
    Chciałabym pobawić się z nim w dominację, tylko nie wiem czy uda się.
    Strasznie mnie pociąga dominacja, chyba trochę jestem zboczona....
    Od czasu jak w wakacje wpadłam na mojego braciaka, który się masturbował w domu i nie zamknął drzwi....a potem w zamian za milczenie kilka razy zrobił mi pokazy, to bardzo mnie ciągnie... Chciałabym mieć uległego fajnie zbudowanego faceta....
    Nie wiem trochę może pisze za szczerze, ale po wczorajszym sukcesie to aż mnie korci aby pójść dalej...
    Dziękuje Basiula za porady !
    Basia likes this.

  9. #9
    Instruktor seksu
    Dołączył
    Apr-2016
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    3,772
    Cytat Zamieszczone przez Kasienkablonde1 Zobacz posta
    Hmmm...nie wiem czy uda mi się aby to przełamanie było na dłużej.....
    Chciałabym pobawić się z nim w dominację, tylko nie wiem czy uda się.
    Strasznie mnie pociąga dominacja, chyba trochę jestem zboczona....
    Od czasu jak w wakacje wpadłam na mojego braciaka, który się masturbował w domu i nie zamknął drzwi....a potem w zamian za milczenie kilka razy zrobił mi pokazy, to bardzo mnie ciągnie... Chciałabym mieć uległego fajnie zbudowanego faceta....
    Nie wiem trochę może pisze za szczerze, ale po wczorajszym sukcesie to aż mnie korci aby pójść dalej...
    Dziękuje Basiula za porady !
    próbuj byle nic na siłę, jeśli facet nie czuje tego klimatu to może być ciężko ale może akurat i jemu się spodoba

  10. #10
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Sep-2017
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    11
    Cytat Zamieszczone przez Kasienkablonde1 Zobacz posta
    Hmmm...nie wiem czy uda mi się aby to przełamanie było na dłużej.....
    Chciałabym pobawić się z nim w dominację, tylko nie wiem czy uda się.
    Strasznie mnie pociąga dominacja, chyba trochę jestem zboczona....
    Od czasu jak w wakacje wpadłam na mojego braciaka, który się masturbował w domu i nie zamknął drzwi....a potem w zamian za milczenie kilka razy zrobił mi pokazy, to bardzo mnie ciągnie... Chciałabym mieć uległego fajnie zbudowanego faceta....
    Nie wiem trochę może pisze za szczerze, ale po wczorajszym sukcesie to aż mnie korci aby pójść dalej...
    Dziękuje Basiula za porady !
    A co oznacza ta dominacja?
    Może najpierw należałoby stopniowo? Ważne jest, aby rozmawiać - zapytać go co o tym sądzi - że Tobie by się to spodobało.

 

 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Ból przy seksie a przy placówce nie
    Przez Methh w dziale Porady seksualne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-09-17, 16:28
  2. Deszczowy facet
    Przez Mawi66 w dziale Opowiadania erotyczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-01-17, 21:39
  3. 23 lata Facet ...
    Przez pracowity93 w dziale Ogłoszenia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-06-16, 01:28
  4. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-12-12, 09:32
  5. Nie lubię jak facet za mnie płaci
    Przez Eve w dziale Off Topic
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-11-04, 21:40

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Back to top