Witamy na Forum Erotyczne Sexforum.pl
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Lozko do seksu.

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Jun-2016
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    3

    Lozko do seksu.

    Witam. Wykonam na zlecenie lozko idealne do seksu. Cena to od 2500 do 3000zl zalezna od rozmiaru lozka. Lozko posiada rozkrecana gorna czesc do ktorej mozna kogos przykrecic oraz posiada z boku dotatkowe uchwyty. Robierane jest w 3 czesciach i skrecane na 8 srub. Na wiecej szczegolow odpowiem.
    http://meadhalldungeon.com/wp-conten...06/DAV0682.jpg

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    Jul-2016
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    7
    mam zwykłe i daje rady, w czym te jest wyjatkowe

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    Jul-2016
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    3
    Polecam łóżko wodne. Używam od kilku lat. Jestem bardzo zadowolony. Nie wiem jak to teraz cenowo wygląda, trzeba zobaczyć na allegro. Ja kupiłem też internecie Tak czy inaczej polecam, mozesz brać w ciemno

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Jun-2016
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    3
    w czym jest wyjatkowe? Duzo sposobow na przywiazanie drugiej osoby + ta gora z przodu jest odkrecana wiec mozna tam wsadzic glowa/reke. Lozko dla lubiacych wiazanie i takie inne zabawy

  5. #5
    Member
    Dołączył
    Nov-2015
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    88
    Za takie pieniadze to powinno jeszcze kawe parzyc.

    A co do wyjatkowosci to nie ma w nim nic takiego wyjatkowego. Mam lozko w ktorym jest od groma mozliwosci wiazania i zdejmowane zaglowie a kosztowalo ponad polowe mniej niz to. Wiec nie bardzo rozumiem co w nim takiego, ze az taka cena.

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    Jun-2016
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    3
    To nie jest cos co robi sie masowo i stoi na polkach w markecie po 100 sztuk. Nie uzywam do tego jakis daremnej jakosci materialow. Wykonuje je jak najlepiej i za materialy tez musze zaplacic. Nie dam ceny takiej zebym ja jeszcze musial doplacac do tego. Profile w sciance nie maja 1 mm zeby przy skoku peklo w pol, tylko minimum 3mm.

    EDIT: Powiedzmy ze za same profile zaplace ok 800zl, teraz do tego dochodzi butla z gazem, drut do spawania, tarcze do ciecia, i samo spawanie. Dajmy za 1 cm spawu 2zl. Kazdy profil z ktory widzisz z przodu jest spawany w kolo, te profile maja 20mm x 20mm. Mozesz sobie policzyc ile wyjdzie samo spawanie z przodu.
    Ostatnio edytowane przez Gentelman ; 10-07-16 o 11:58

  7. #7
    Member
    Dołączył
    Nov-2015
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    88
    Ja to rozumiem. Wrecz nawet doskonale. Nie rozumiem natomiast co w nim takiego wyjatkowego. Kolejna sprawa, ze dla metaloplastyka materialy nie beda po cenie zbytu handlowej jak dla zwyklego kowalskiego, nie przesadzajmy z tym. No chyba, ze kupujesz tak rzadko i do tego przez 5 posrednikow to moze i rzeczywiscie tyle wychodzi.

    Reasumujac chodzi mi o to, ze nie ma w tym lozku tak na prawde niczego czego nie byloby w innym lozu, nawet drewnianym, wiec co w nim wyjatkowego poza cena?

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    Jul-2016
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    3
    Ja mam łóżko wodne. Najlepsze jest. Nie ma co nad innymi sie zastanawiac, juz innego bym nie chciał. A ma je ponad 2 lata

  9. #9
    notaga100
    Guest
    Świetne jest łóżko medyczne , z pilotem .
    Da się regulować we wszystkie strony i co ważne w trakcie .
    Dupkę można podnosić a główka w dól itd.

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    Apr-2016
    Płeć
    Kobieta
    Posty
    19
    A moim zdaniem nie trzeba tutaj stosować żadnych specjalnych "udziwnień" oraz łóżka do seksu,w zupełności wystarczy to zwykłe bo i tak seks uprawiamy w różnych miejscach które nas podniecają i kręcą, prawda?

 

 

Podobne wątki

  1. Jak przygotowac sie do seksu analnego?
    Przez panienka w dziale Seks
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 01-10-13, 11:28
  2. Nie chce uprawiać ze mna seksu
    Przez XXXLO w dziale Seks
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-06-07, 23:50
  3. Czy to miłość czy pragnienie seksu?
    Przez root w dziale Związki
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-05-06, 22:53
  4. Lek solcogyn i uprawianie seksu
    Przez AniaXX w dziale Sprawy kobiet
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-02-06, 18:20
  5. Muzyka podczas seksu
    Przez ave w dziale Seks
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 23-04-05, 13:14

Tagi dla tego wątku

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Back to top