Witamy na Forum Erotyczne Sexforum.pl
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Oct-2005
    Posty
    10

    Tabletki harmonet

    mam takie pytanie.. biore harmonet od miesiaca (sa to moje 1 tabletki).. czuje sie dobrze, wszystko jest wporzadku.. zauwazylam jedynie zmiane wielkosci biustu tzn powiekszyl sie (jak u wiekszosci kolezanek, ktore biora tabsy) -niepokoi mnie to, ze przez ten caly miesiac piersi bolaly mnie i bola nadal tak jak przed okresem..... i teraz nie wiem czy jest to zwiazane z tym, ze urosly(= wtedy sa wrazliwe) czy moze to opisana w ulotce tkliwosc piersi (dzialania niepozadane) i mam zmienic lek... (?)

  2. #2
    Seks Praktykant
    Dołączył
    May-2005
    Posty
    228
    Jezeli bylas u ginekologa i powiedzial ci ze te sa dla ciebie dobre to niepowinnas sie martwic rkoro wyczytalas taki skotek uboczny z ulotki, z drugiej strony moze warto sie przejsc do lekarza i powiedziec co i jak... moze ci cos innego przepisze.

  3. #3
    Podrywacz
    Dołączył
    Jun-2005
    Posty
    388
    Miałam dokładnie to samo przez pierwszy miesiąc brania Diane35 - przy dotknięciu piersi wyłam z bólu :cry: , nie mogłam biegać, musiałam spać na plecach i w miękkim staniku, a w dzień chodzić bez, a do tego dosłownie czułam jak piersi rosną mi "w rękach". Już chciałam tabsy wyrzucić w cholerę, ale po miesiącu na szczęście ból przeszedł, ale biuścik jeszcze rósł przez 2 miesiące
    Nie martw się tym, tym bardziej, że to Twoje pierwsze opakowanie, czy też właśnie zaczynasz drugie Zacznij się tym martwić dopiero po trzecim miesiącu, ponieważ tyle trwa przystosowywanie się organizmu do tabletek antykoncepcyjnych. Pozdrawiam

  4. #4
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Oct-2005
    Posty
    10
    nie no.. az tak zle ze mna nie jest nie czuje wielkiego dyskomfortu.. po prostu obserwuje siebie i odczuwam delikatny bol.. moze nawet mniejszy niz przed okresem.. jednak wiem, ze cos tam sie dzieje i jest to ingerencja tabletek.. co do lekarki hm.. kiedy przepisywala tabletki-zbadala i zapytala tylko kiedy teraz zaczne nowy cykl.. oraz czy nie chcialabym sprobowac takich tabletek... no i gdyby cos bylo nie tak mam sie ponownie zglosic ... to caly wywiad :/ na szczescia z harmonetem nie ma problemow...
    uspokoilas mnie )) dziekuje
    zaczekam jeszcze miesiac lub 2 i wtedy najwyzej (oby nie) pomysle o zmianie
    wielkie thx :*

  5. #5
    Erotoman
    Dołączył
    Aug-2004
    Posty
    980
    ja tak miałam przez pierwsze 4 miesiące, potem minęło

  6. #6
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Nov-2004
    Posty
    854
    Ale ból czy powiększony rozmiar? :roll:

  7. #7
    Erotoman
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    1,511
    Cytat Zamieszczone przez Yossarian
    Ale ból czy powiększony rozmiar? :roll:
    czytaj uwazniej :P

  8. #8
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Oct-2014
    Płeć
    Para
    Posty
    7
    witaj.moja zonka je stosuje i wszystko jest ok.

 

 

Podobne wątki

  1. Tabletki Antykoncepcyjne
    Przez Prostovzdr w dziale Śmietnik
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-01-16, 11:09
  2. Gumki czy tabletki?
    Przez Faraway w dziale Antykoncepcja
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 04-08-07, 15:26
  3. Harmonet
    Przez Mała Mi w dziale Antykoncepcja
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-12-06, 17:34
  4. Czy tabletki hormonalne wystarczyły?
    Przez tomko w dziale Antykoncepcja
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 15-11-05, 01:08
  5. Tabletki antykoncepcyjne
    Przez madzia w dziale Śmietnik
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-06-04, 18:30

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Back to top