Witamy na Forum Erotyczne Sexforum.pl
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Nov-2004
    Posty
    10

    Seks w ciepłym, letnim deszczu

    Moją fantazja erotyczna to seks w ciepłym letnim deszczu

  2. #2
    Erotoman
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    1,511
    "i potrzebny byl na to odzielny post?" ehh
    zaraz tu koszałek wleci i bedzie pisal ze syf robisz i ze ci bana powinni dac :lol:

  3. #3
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    May-2004
    Posty
    681
    Hehe, jak pisałem gdzieś tam pewna ilość "syfu" jest dopuszczalna, ale Ty goniu wybitnie przekraczasz tą granicę.

    Prawdę mówiąc, wchodząc do tego tematu myślałem, że będzie nieco więcej napisane z racji tego, że nowy temat powstał heh.

    Cóż, sam mam kilka fantazji i kiedyś może je spiszę .

  4. #4
    Erotoman
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    1,511
    Cytat Zamieszczone przez Koszałek Opałek
    Hehe, jak pisałem gdzieś tam pewna ilość "syfu" jest dopuszczalna, ale Ty goniu wybitnie przekraczasz tą granicę.

    Prawdę mówiąc, wchodząc do tego tematu myślałem, że będzie nieco więcej napisane z racji tego, że nowy temat powstał heh.

    Cóż, sam mam kilka fantazji i kiedyś może je spiszę .
    granice sa po to by je przekraczac a w ogole ja jej nie widze zaznaczona gdzies jest? czy po prostu sam sobie ja wymysliłes?

  5. #5
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    May-2004
    Posty
    681
    Mówię o swoim zakresie tolerancji, goniu - nie łap mnie za słówka. Każdy powinien mieć taką granicę i wiedzieć kiedy przestać, znać umiar w tym co robi bo po pewnym czasie może przesadzić.

    Apropo fantazji - patrząc na to, że forum jak i wszystko inne związane z internetem polega na pewnej anonimowości to niewiele o tych fantazjach się pisze. Wszyscy chętni do gadania o seksie, problemach związanych z tematami intymnymi etc. itp. itd. ale o fantazjach mimo tej "anonimowości" za dużo się nie gada - czy jest to aż tak krępujący temat?

  6. #6
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Jul-2004
    Posty
    898
    moja fantazja to kochanie się na wzgórzu, wzniesieniu, przy wichrze, w powodzi kwiatów i żeby cały świat wokół szalał... ale to jedna z wielu fantazji.

    kolejna to kochanie się w śniegu lub w pianie.

    następna- na stole- ale ta fantazja jest często spełniana

    A resztę to w tajemnicy sobie zachowam, bo pomyślicie żem perwerch

  7. #7
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Apr-2004
    Posty
    780
    A ja mam taką fantazję, główną, jeszcze: Całkowicie wolna chata, póżna noc, cisza, nikt nie zakłuci spokoju - jeden, pożądny raz - idziemy spać i nie budzimy się do rana.

    Marzenia są piękne.

  8. #8
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Jul-2004
    Posty
    898
    oj takze mam taką fantazję jak ty Inżynier zawsze są mama i siostry za scianą i na dodatek wielki pies i kotek i rybki TO już za wiele! W szczególności te rybki

  9. #9
    Erotoman
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    1,511
    heh fajne fantazje ja mam spokoj tylko w wakacje ze moge sie koło niego obudzic

  10. #10
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    524
    Cytat Zamieszczone przez gonia
    heh fajne fantazje ja mam spokoj tylko w wakacje ze moge sie koło niego obudzic
    buuu ja też tylko w wakaje :cry:

 

 

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 23-05-18, 21:41
  2. Seks oralny a seks klasyczny
    Przez Cyckoman w dziale Śmietnik
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-02-17, 14:21
  3. Brak seksu - małżeństwo z 3 letnim stażem
    Przez polakpiotr137 w dziale Związki
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-12-16, 13:55
  4. Świetny seks/ średni seks
    Przez Burning w dziale Śmietnik
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-02-16, 12:04

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Back to top