Witamy na Forum Erotyczne Sexforum.pl
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 50
  1. #41
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Jul-2004
    Posty
    898
    Kolorowy :lol: "przystojniaku " 8) hehe, pozdrawiam!

  2. #42
    Cichy Podglądacz
    Dołączył
    Nov-2004
    Posty
    21
    Hm, a ja mam tylko 165, zielone oczy, nie za duże usta niestety duży biust :? fajne nogi tyłek z lekka za duży brzuch też mógłby być mniejszy a i włosy mogłyby być gęstsze yyyh, marzenia

  3. #43
    Erotoman
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    1,511
    "no tak ja siebie akceptuje ale mogłabym zmienic to i tamto to mgłoby byc fajniejsze i w ogole ehh dziewczyny jestescie sliczne takie jakie jestescie nic nie trzeba zmieniac :P "


  4. #44
    Seks Praktykant
    Dołączył
    Jul-2004
    Posty
    145
    A ja tam jestem piękna .... mimo wszystko :P

  5. #45
    Podrywacz
    Dołączył
    Aug-2004
    Posty
    379
    Cytat Zamieszczone przez kasiulla
    Kolorowy :lol: "przystojniaku " 8) hehe, pozdrawiam!
    Poczekaj Ty! jutro bede miał fote z maturki w garniaku dosyć wyraźna :P

  6. #46
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Nov-2004
    Posty
    854
    Argh...nie mówcie jush tego słowa na M.

  7. #47
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    524
    czyżby chodziło o maturke??? ee troche stresu przed. a potem wakacje..

  8. #48
    Podrywacz
    Dołączył
    Aug-2004
    Posty
    379
    HURRA HURRA!! DZISAJ MATURA
    MARYNARA I FRYZURA MATURA!!

    Ja mam małego stresa... zobaczymy jak bedzie pózniej... ale matury póki sa co proste.

  9. #49
    Biegły Uwodziciel
    Dołączył
    Nov-2004
    Posty
    854
    No wielkie dzięki, właśnie o to chodziło Ale póki co nie jest tak koszmarnie na szczęscie.

  10. #50
    Nowicjusz
    Dołączył
    Dec-2016
    Płeć
    Mężczyzna
    Posty
    113
    Cieżka sprawa jak jest niższy bo ani szpilek ani nic

 

 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Podobne wątki

  1. Porozmawiam z kobieta, wiek bez roznicy
    Przez Michalra w dziale Ogłoszenia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-12-16, 13:36
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-15, 15:24
  3. Odpowiedni wiek na seks
    Przez SETH w dziale Pierwszy raz
    Odpowiedzi: 138
    Ostatni post / autor: 28-03-07, 20:50
  4. Czy wiek inicjacji wpływa na przyszły rozwój
    Przez Jacek w dziale Pierwszy raz
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 13-01-06, 00:54

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Back to top