Witamy na Forum Erotyczne Sexforum.pl
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    Member
    Dołączył
    Mar-2004
    Posty
    34

    Co poza lodem sprawia facetom przyjemność?

    siemka wszystkim chlopaczkom i nie tylko!
    cchciałabym abyscie sie wypowiedzieli(mezczyzni) co wam sprawia najwieksza przyjemnosc podczas pettingu oprcz robienia loda jak mozna jeszcze sprawic zeby mezczyznie bylo ,,dobrze''.prosze o odp.

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    451
    Całowanie po szyi na przykład. Mnie najbardziej podniecają czułe pocałunki karku.. 8) Kurde.. dreszcze mnie wtedy przechodzą od stóp do głowy..

  3. #3
    Senior Member
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    125
    Całowanie po szyji jak i pieszczenie wewnętrznj części ucha języczkiem mmmmiodzio

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    171
    OOOOO właśnie pieszcenie ucha mmmmmm cudowne odlot totalny. a co jeszce hmm całowanie po torsie i klatce piersiowej całowanie sutków lekkie gryzienie lekkie drapanie pazurkami po bicepsie cudo ja mam wtedy taki odlot że łoł co by tu jeszce hmm żebra głaskanie poi zebrach jest nniezłe ok kończe bo zdradze wszystkie nasze sekrety ... hehe :wink:
    http://www.lubiesex.com kliknijcie........

  5. #5
    Member
    Dołączył
    Mar-2004
    Posty
    34
    schizofremik: ok kończe bo zdradze wszystkie nasze sekrety ... hehe heeh i o to chodzi a tak na marginesie to macie racje juz wczesniej probowalam z tymi pazurkami i klata, z uchem(chociaz gto brdziej dziala na mnie niz na neigo ) ale mnie chodzilo to jak sprawic by mezczyzna widzial gwiazdki poprzez pobudzanie reka jego narzadow plciowych

  6. #6
    Member
    Dołączył
    Mar-2004
    Posty
    34
    nio ijeszcze jedo mam pytanie do mezczyzn: moze troszke dziwne ale nie dziwcie sie mam jesszcze male doswiadczenie w tych sprawch.jakicch sposob robienia <<loda>> spawia wam najwieksza przyjemnosc?lizanie jezyczkiem, delikatne drapanie zabkami?napiszcie cos na ten temat z gory thanks za odp.

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Mar-2004
    Posty
    19
    ja to tam lubie zabawe jajeczkami
    Shihan

  8. #8
    Senior Member
    Dołączył
    Feb-2004
    Posty
    125
    Jak mój WAC znajdzie się w jej ustach to od razu przechodzę do innego wymiaru ....wymiaru rozkoszy

  9. #9
    Junior Member
    Dołączył
    Mar-2004
    Posty
    11
    ja osobiscie ząbki bym zostawił w spokoju...przynajmniej tak jest w moim przypadku ze czasem podczas robienia mi loda przez moją dziewczyne zdarzy jej sie zahaczyc zebami o mojego członka i powiem szczerze ze troche jest to bolesne ale ogolnie cała akcja pt lod to jest wielka jazda...uwielbiam to :wink:

  10. #10
    Senior Member
    Dołączył
    Jun-2004
    Posty
    172
    Wszystkiego nie przeczytalem, ale mile panie nie ograniczajcie sie do dotyku. Jest tyle bodzcow na ktore reaguje mezczyzna. Po pierwsze jak ladnie pachniecie to wzmaga atmosfere bo az chce sie zchrupac tak ladnie pachnaca ukochana poza tym dzwieki i wzrok. Mozecie wykonywac rozne podniecajace ruchy talia piersiaczkami itp. Dotyk to nie wszystko.
    This article was written on recycled paper by hand, using only natural inks
    and pigments that were gathered by virgins during the full moon.
    ----------------------------------------
    Yeah i found God and he was absolutely nothing like me...

 

 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Czy stymulowanie odbytu sprawia Wam przyjemność?
    Przez olamiz w dziale Sprawy mężczyzn
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-03-07, 21:26
  2. Co z tym lodem?
    Przez natalia w dziale Petting
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-02-06, 16:35
  3. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-11-05, 23:06
  4. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-11-05, 23:06
  5. To mi nie sprawia przyjemności
    Przez Blancik87 w dziale Seks
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 21-04-05, 12:32

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Back to top